Login | Aanmelden | Help | Adverteren
Logo Guestzone

Mijn Account 
  1. Geen bevestigingsmail ontvangen na inschrijving  
    Dan kan het zijn dat info[@]guestzone.nl automatisch door Hotmail of Windows Live Mail is geblokkeerd. Dit los je als volgt op: 

    1. Ga naar Hotmail of Windows Live Mail 
    2. Kies rechtsboven voor Opties, dan Meer opties . 
    3. Onder het kopje Ongewenste e-mail kies je Veilige en geblokkeerde afzenders. 
    4. Klik op Veilige afzenders en vul bij afzender guestzone.nl in en klik op Aan lijst toevoegen. 
    5. Ga terug en klik op Geblokkeerde afzenders en controleer of Guestzone.nl of info@guestzone.nl is ingevuld. 
    6. Indien dit het geval is, klik dan op de link en vervolgens op Uit lijst verwijderen. 

    Controleer altijd je Spam inbox. Wanneer je de beveiliging instelt op Hoog, kan het zijn dat onze e-mail niet binnenkomt.

    Mocht je geen bericht van ons hebben ontvangen, stuur dan een e-mail naar
    info[@]guestzone.nl
  2. Ik wil mijn wachtwoord wijzigen 
    Kies in het Member account voor "Login/wachtwoord". Daar heb je de optie om je wachtwoord te wijzigen.
     
  3. Ik ontvang geen nieuwsbrief 
    Heb je een Hotmail of Windows Live Mail account?
    Dan kan het zijn dat info[@]guestzone.nl automatisch door Hotmail of Windows Live Mail is geblokkeerd. Dit los je als volgt op:

    1. Ga naar Hotmail of Windows Live Mail 
    2. Kies rechtsboven voor Opties , dan Meer opties. 
    3. Onder het kopje Ongewenste e-mail kies je Veilige en geblokkeerde afzenders. 
    4. Klik op Veilige afzenders en vul bij afzender Guestzone.nl in en klik op Aan lijst toevoegen. 
    5. Ga terug en klik op Geblokkeerde afzenders en controleer of Guestzone.nl of info[@]guestzone.nl is ingevuld.
    6. Indien dit het geval is, klik dan op de link en vervolgens op Uit lijst verwijderen.   

    Geef
    hier je emailadres opnieuw op.
      
  4. Ik heb inlogproblemen 
    Mogelijk voer je je gegevens niet goed in en kun je daarom niet inloggen. Controleer daarom je gegevens voor de zekerheid om te zien of je de juiste gegevens gebruikt. Gooi je cookies weg en wis de inhoud van je cachegeheugen. Deze kunnen ervoor zorgen dat je helemaal niet kunt inloggen, je halverwege ineens als iemand anders bent ingelogd, je je wachtwoord niet kunt wijzigen of steeds een oeps-melding krijgt als je je wilt aanmelden. Log wel uit als je dit doet en log daarna opnieuw in. 

    Het kan ook liggen aan het feit dat je je cookies helemaal hebt uitstaan. Als dit zo is kun je wel inloggen, maar wanneer je dan naar de volgende pagina wilt surfen, word je weer uitgelogd. Je krijgt dan ook een foutmelding dat je cookies uitstaan. Je kunt je cookies aanzetten door naar Internetopties te gaan en dan Privacy. Hier staat een balk die je kunt verschuiven. Zet deze balk in het midden.

    Het kan ook zijn dat je virusscanner Guestzone als 'onveilig' aanmerkt, en dat je daardoor niet kunt inloggen. Dit probleem komt vooral voor bij Norton AntiVirus. Je kunt Guestzone op een veilige lijst zetten. Dit is per virusscanner verschillend, maar dit kun je terugvinden bij de Helpfunctie van je virusscanner.
     
  5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten 
    Op de inlogpagina kun jij je wachtwoord opvragen. Hiervoor dien je jouw e-mailadres op te geven die je hebt gebruikt bij jouw inschrijving. Na aanvraag wordt door ons een nieuw wachtwoord verstuurd. Het kan even duren voordat je deze mail binnenkrijgt, check ook altijd je Spam inbox. Als je dit mailtje niet binnenkrijgt kan het zijn dat je een ander e-mailadres aan je account hebt gekoppeld, of er zit wellicht een typfout in.
     
  6. Wie heeft er inzicht in mijn profiel? 
    Je kunt de toegang tot bepaalde informatie op je profiel beperken. Dit kun je doen door naar: Mijn Account > Profiel te gaan. Achter jouw gegevens kun je instellen wie dit mogen zien: niemand, alleen vrienden of alleen leden. Klik vervolgens op Opslaan. 

  7. Partyagenda aanmaken  
    Wanneer je bij de Party Agenda op een party klikt wordt de informatiepagina geopend. Rechts bovenin zie je een aantal mogelijkheden staan waaronder "zet in mijn agenda". Wanneer je deze link aanklikt wordt de betreffende party direct in je agenda opgenomen.
     
  8. Ik heb een nieuw e-mailadres  
    Wanneer je een nieuw e-mailadres gebruikt, wijzig deze dan direct. Kies in het Member Account voor "Login/wachtwoord". Daar heb je de optie om je nieuwe emailadres  in te voeren.
     
  9. Ik heb een nieuw telefoonnummer  
    Kies in het Member Account voor "Profiel". Daar heb je de optie om je nieuwe telefoonnummer in te voeren. 

    Let op, heb je een aantal deelnames gedaan waarvan de uitslag nog niet bekend is, stuur dan een sms naar 7111 met de tekst GZ AAN. Hierdoor wordt jouw nieuwe telefoonnummer gekoppeld aan de eventuele openstaande deelnames. Anders worden deze nog naar je oude nummer verstuurd.
     
  10. Persoonlijke instellingen wijzigen  
    Je kunt je persoonlijke instellingen wijzigen via Mijn Account > Profiel.
     
  11. Ik wil mijn profielfoto veranderen 
    Je kunt een profielfoto definitief van je profiel verwijderen via Mijn Account > Profielfoto. De foto die is ingesteld als jouw profielfoto is omlijnd met een roze lijn. Klik vervolgens op Verwijderen. Wanneer je op een andere foto klikt stel je deze in als je nieuwe profielfoto.
     
  12. Memberprofiel verwijderen   
    In je account kun je bij accountinstellingen jouw memberprofiel verwijderen.
Winacties 
  1. Moet ik Member zijn om gastenlijstplekken of e-tickets te winnen?  
    De winacties bij Guestzone gaan via sms. Zo ben jij altijd en overal op de hoogte en hoef je niet constant je email in de gaten te houden.

    Ons systeem kan pas een deelname koppelen als er een telefoonnummer is ingevoerd bij een profiel in het Memberaccount. Daarnaast hebben wij natuurlijk jouw voor en achternaam nodig want deze geven wij door aan de organisatie wanneer je gastenlijstplekken gewonnen hebt. Klik 
    hier om een Memberaccount aan te maken of je profiel verder aan te vullen met je persoonlijke gegevens die wij nodig hebben.
     
  2. Moet ik aan een bepaalde leeftijd voldoen om mee te kunnen doen?  
    Voor ieder event geldt een bepaalde minimum leeftijd. Op onze site kun je deze leeftijd terugvinden. Om deel te nemen aan de winacties geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Ben je jonger dan 18? Vraag toestemming aan je ouders.

  3. Hoe werkt het winsysteem?   
    Het systeem ziet iedere deelname als een losse deelname en zal random een keuze maken uit de deelnames. Hoe meer deelnames je dus op een party doet, hoe meer kans je hebt.

    De loting vindt plaats op de datum die de party organisator ingesteld heeft. Dit kan een week van tevoren zijn of een dag van tevoren. Deze datum staat altijd bij de Party informatie vermeld. De winnaars ontvangen per SMS een bevestiging.

  4. Hoe maak ik meer kans om te winnen?  
    Het systeem ziet iedere deelname als een losse deelname en zal random een keuze maken uit de deelnames. Hoe meer deelnames je op een party doet, hoe meer kans je hebt.  

  5. VIP member
    Word VIP member van Guestzone. Dit brengt vele voordelen met zich mee waaronder dat de VIP members voorgaan op de 'normale' members bij hetzelfde aantal verstuurde SMS-jes per winactie.

    Daarnaast reserveert Guestzone iedere week vrijkaarten en/of gastenlijstplekken voor de beste feesten, speciaal voor de VIP members. Wanneer deze lijst klaar staat ontvangen de VIP members daarvan een SMS. Zij kunnen voor deze evenementen gegarandeerd vrijkaarten bestellen.

    Ook worden VIP members als eerste op de hoogte gebracht bij speciale winacties en gelden gegarandeerde winacties alleen voor abonnees. Klik
    hier voor meer informatie.

    Wil jij ook VIP member worden? Stuur dan een sms naar 7111 met de tekst GZ VIP
    De kosten voor het aanmelden zijn €0,25.

    Als VIP member ga je ermee akkoord dat Guestzone jou een betalende (premium) SMS kan sturen. Hiervoor wordt € 1,50 aan ontvanger in rekening gebracht. Je kunt je op ieder moment gratis afmelden. Kijk hiervoor in je Memberaccount bij accountinstellingen. Stuur GZ STOP of GZ VIP UIT naar 7111. Uiteraard kun je ons ook gewoon een mailtje sturen.

  6. Ik heb gewonnen maar het feest is geannuleerd, wat nu?  
    Helaas komt het wel eens voor dat een evenement wordt geannuleerd door wat voor reden dan ook. Dit is een beslissing van de organisatie zelf. Uiteraard is dit ontzettend vervelend maar wij kunnen hier helaas niets aan doen, Guestzone staat hier volledig buiten.

    Guestzone is niet verplicht om eventuele gemaakte kosten te vergoeden of om de gewonnen vrijkaarten/gastenlijstplekken om te zetten naar een ander evenement.

  7. Wat moet ik doen als ik heb gewonnen?   
    De winnaars ontvangen per sms een bevestiging. In deze smsjes staat alle informatie die je nodig hebt. Daarnaast kun je natuurlijk altijd op de site kijken bij de party voor aanvullende informatie. Voor alle volledigheid sturen wij de winnaars ook een e-mail. Print deze e-mail en neem deze voor de zekerheid, samen met een geldig ID, mee naar het evenement. 

    Wanneer jij op de gastenlijst staat dien je altijd voor een bepaalde tijd binnen te zijn. Zorg ervoor dat je ruim vóór deze tijd binnen bent. Deze sluitingstijd van de gastenlijst wordt door ons duidelijk vermeld in onze bevestiging. Daarnaast kun je op de site altijd terugvinden hoe laat de gastenlijst bij een bepaalde party sluit. Geef bij de controle van de gastenlijst duidelijk aan dat Guestzone jou op de gastenlijst heeft gezet. 

    Wanneer je e-tickets hebt gewonnen staat in de informatie van de organisatie of je wel of geen rekening dient te houden met een bepaalde tijd waarvoor je binnen dient te zijn. Lees daarom deze e-mail altijd goed door om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

  8. Wanneer je twee e-tickets hebt gewonnen staat dit duidelijk in de SMS die je van ons ontvangt. Hierin staat ook aangegeven dat je de e-mail (met instructies hoe de tickets te downloaden) pas kunt verwachten van de organisatie nadat de winactie is gesloten.

    Iedere winactie sluit op een bepaalde datum. Deze datum kun je terugvinden bij de informatie van het feest. Het kan dus zijn dat je een SMS hebt ontvangen dat je hebt gewonnen maar dat het feest pas over een maand is. Verwacht dan niet direct een e-mail met daarin de e-tickets. Kijk eerst even wanneer de sluitingsdatum is van het event. Daarnaast versturen de organisaties zo laat mogelijk de e-tickets naar de winnaars in verband met het tegengaan van zwarthandel.

    Daarnaast kan het voorkomen dat je al hebt meegedaan met een winactie bij een andere site en daar hebt gewonnen. In bijna alle gevallen stuurt de organisatie dan niet nog eens de vrijkaarten.

    Heb je de tickets de dag voor het event nog steeds niet binnen? Neem dan even contact met ons op.
     
  9. Kan ik iemand meenemen wanneer ik gewonnen heb?   
    Wanneer jij van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je gastenlijstplekken hebt gewonnen sta jij, met de door jouw ingevulde gegevens, op de gastenlijst. Jij dient je dan ook te melden bij entree. Je kunt dan iemand meenemen. De naam van degene die je meeneemt staat niet op de gastenlijst maar deze persoon dient uiteraard wel aan de entreevoorwaarden te voldoen (bijvoorbeeld aan de minimum leeftijd).

    Wanneer je e-tickets hebt gewonnen hoef jij je niet te melden bij entree. Na onze bevestiging ontvang je van de organisatie een e-mail met daarin de informatie hoe je de e-tickets kunt downloaden. Op vertoon van deze e-tickets kun je vervolgens bij de locatie naar binnen.

  10. Mijn naam stond niet op de gastenlijst terwijl ik wel had gewonnen  
    Omdat wij heel erg goed begrijpen dat dit enorm vervelend en genant is doet Guestzone er echt alles aan om dit te voorkomen. Ondanks onze maatregelen om dit vervelende probleem te voorkomen gebeurt het helaas nog wel eens. Guestzone probeert dan een oplossing te zoeken om de gewonnen gastenlijstplekken te compenseren. Met andere woorden, wij doen onze uiterste best om de winnaars dan andere gastenlijstplekken aan te bieden voor een andere vergelijkbare party. Vaak lukt dit wel, soms ook niet. Guestzone is sowieso niet verplicht om eventuele gemaakte kosten te vergoeden. 

  11. Ik heb gewonnen maar ik kan niet  
    Omdat de organisatie rekent op jouw komst dien je ons altijd te informeren wanneer je niet kunt gaan. Wanneer wij vernemen van de organisatie dat je niet bent geweest zonder dat wij een afmelding hebben ontvangen kunnen wij besluiten om je uit te sluiten van verdere winacties.  

    In de sms die je van ons ontvangt wanneer je hebt gewonnen staat hoe jij je kunt eventueel kunt afmelden. Je stuurt een gratis sms naar 7111 met de code GZ AFM CODE bijv: GZ AFM 00121 De code van een party kun je terugvinden bij de partyinfo.

  12. Gewonnen voor twee feesten op dezelfde datum  
    Je kunt deelnemen aan verschillende winacties van evenementen die op dezelfde datum plaats vinden. Het kan dan ook  voorkomen dat je al een SMS van ons hebt ontvangen dat je gewonnen hebt en later nog een melding krijgt dat je hebt gewonnen voor een ander feest op dezelfde dag. Mochten de party's ook (ongeveer) tegelijkertijd plaats vinden dan dien je je voor één feest af te melden. Stuur hiervoor een afmeldings-smsje. Mocht een feest overdag zijn (bv. festival) en de ander een afterparty dan kun je wel naar beiden evenementen. In dat geval hoef je jezelf niet af te melden.

  13. Mag ik mezelf voor meerdere feesten opgeven?  
    Je kunt jezelf voor zoveel feesten opgeven als je zelf wilt. Je mag ook meerdere keren deelnemen aan dezelfde winactie. Hierdoor maak je meer kans om te winnen. Dit kun je doen door meerdere smsjes te sturen. Van iedere deelname ontvang je van ons een gratis bevestiging. In je Member account kun je precies zien aan welke winacties jij deelneemt of deelgenomen hebt.

  14. Mag ik de gewonnen gastenlijstplekken of e-tickets aan iemand anders geven of verkopen?  
    Gewonnen gastenlijstplekken en/of e-tickets zijn strikt persoonlijk en derhalve niet overdraagbaar. 
    Je kunt ze dus niet aan een vriend(in) geven of op zijn/haar naam zetten en zeker niet te koop aanbieden.
    Wanneer wij zien dat gewonnen plekken of e-tickets te koop worden aangeboden wordt je account per direct verwijderd en zullen wij jouw gegevens ook doorgeven aan alle partysites aangezien dit 'not done' is. Zij zullen dan ook de nodige maatregelen nemen.


  15. Dit kan meerdere oorzaken hebben.

    Telefoonnummer wordt niet herkend:
    Heb je een memberaccount bij ons?
    Zijn alle verplichte velden ingevuld bij je profiel?
    Is je telefoonnummer goed ingevuld?
    Het telefoonnummer moet een Nederlands nummer zijn op een Nederlands netwerk.

    Keyword bestaat niet:
    De code die je verstuurd is als volgt opgebouwd: GZ [spatie] CODE  bijv: GZ 24779
    Let goed op dat je "GZ" voor de code in je bericht zet gevolgd door een spatie.
    Stuur het bericht naar 7111 vanaf een Nederlands netwerk.

    Staat mijn telefoonnummer op een Blacklist?
    Onvoldoende beltegoed of blokkade van een telefoonnummer door de telecom provider is een redenen waarom een nummer op een Blacklist kan staan.

    Heb ik een SMS dienstenfilter geactiveerd op mijn telefoonnummer?
    Klik hier voor meer informatie.

    Contact opnemen
    Denk je dat het probleem niet komt door één van deze oorzaken en wil je contact met ons opnemen? Gebruik aub dit
    e-mailformulier om zo snel mogelijk antwoord van ons te krijgen.

    Voor ons is het erg belangrijk om te weten welke provider je hebt. Is dit een direct abonnement of heb je een zogenaamde MVNO (mobile virtual network operator) zoals bijvoorbeeld simpel.nl, Lebara, AH, Simyo, Rabo etc. Voor meer informatie over de MVNO's, klik
    hier

  16. Moet ik mezelf identificeren als ik kaartjes heb gewonnen?    
    Aangezien wij jouw gegevens doorgeven aan de organisatie wanneer je hebt gewonnen is het verstandig om altijd je ID mee te nemen. Je dient je namelijk op ieder event te kunnen legitimeren wanneer daarom gevraagd wordt.  Zorg er ook voor dat jouw gegevens in je profiel overeenkomen met de gegevens die op jouw ID staan.

    De organisatie van het evenement kan je de entree weigeren als je geen geldig legitimatiebewijs bij je hebt, als je legitimatiebewijs niet overeenkomt met de volledige naam die je opgegeven hebt bij Guestzone, als je niet voldoet aan de minimumleeftijd die geldt voor het evenement of in strijd handelt met de (huis)regels van de locatie of het evenement. Hetzelfde geldt ook voor je vrienden die je mee neemt naar het evenement.

  17. Is er een bepaalde tijd waarvoor ik binnen moet zijn?  
    Wanneer jij op de gastenlijst staat dien je altijd voor een bepaalde tijd binnen te zijn. Zorg ervoor dat je ruim vóór deze tijd binnen bent. Deze sluitingstijd van de gastenlijst wordt door ons duidelijk vermeld in onze bevestiging. Daarnaast kun je op de site altijd terugvinden hoe laat de gastenlijst bij een bepaalde party sluit. Geef bij de controle van de gastenlijst duidelijk aan dat Guestzone jou op de gastenlijst heeft gezet. 

    Wanneer je e-tickets hebt gewonnen staat in de informatie van de organisatie of je wel of geen rekening dient te houden met een bepaalde tijd waarvoor je binnen dient te zijn. Lees daarom deze e-mail altijd goed door om eventuele teleurstellingen te voorkomen.

  18. Wat zijn de kosten voor deelname aan de winacties?  
    Een Member kan aan een winactie deelnemen door het verzenden van een tekstbericht met daarin de code "GZ" gevolgd door de code van het evenement naar het nummer 7111.

    De code die een Member per SMS dient te versturen om deel te nemen aan een bepaalde winactie staat op de website van Guestzone vermeld. De kosten van deelname voor iedere winactie bedraagt € 0,80 (plus de eventuele kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon).

    Op de website van Guestzone staat vermeld of nog mee kan worden gedaan aan een winactie of dat deze reeds is gesloten. Wanneer aan Guestzone een tekstbericht wordt verstuurd waarin een nieuw telefoonnummer wordt geactiveerd, een onjuiste code staat of waarin de code van een evenement staat vermeld dat niet (meer) openstaat voor deelname of wanneer het tekstbericht afkomstig is van een telefoonnummer dat niet staat geregistreerd in de online account van een Member, worden per geval € 0,80 aan de verzender van het tekstbericht in rekening gebracht. Dit is tevens het geval wanneer een Member besluit meer dan één SMS te versturen voor een bepaalde winactie (extra deelname).

    Een Member ontvangt automatisch een SMS wanneer deze heeft meegedaan aan een winactie en niet heeft gewonnen. Hiervoor wordt € 0,80 aan ontvanger in rekening gebracht (plus de eventuele kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon). Wanneer een Member deze notificatie niet (meer) wilt ontvangen kan deze optie worden uitgezet in het profiel.

    Heeft een Member vrijkaarten of gastenlijstplekken gewonnen dan ontvangt deze maximaal 3 sms'jes van € 1,50 per bericht (plus de eventuele kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon).

    Berichten die een Member verstuurd om zich af te melden voor een party nadat deze heeft gewonnen zijn gratis.

 
         
  Aanmelden
Contact
Back to Top
Spelregels
Algemeen
  Partyorganisatie
Algemeen
  Voorwaarden Over ons
  Member
Adverteren   Privacy Statement
Het Team
 
Vacatures   Copyright Partners
       
FAQ