Login | Aanmelden | Help | Adverteren
Logo Guestzone

vorige

Review: Gravell - Neverland op Armada Music

Het nieuwe jaar is begonnen. Een nieuw jaar vol toffe muziek, dus tijd voor nieuwe playlists. Stiekem blikken wij graag nog even terug op 2016. Danny van der Graaf, beter bekend als David Gravell, bracht namelijk op de valreep van 2016 een nieuwe plaat uit, genaamd Neverland. En natuurlijk kon ik het als tranceliefhebber in hart en nieren niet laten om deze single eens goed te beluisteren.

David Gravell

De meeste liefhebbers van de trance melodieën weten van het bestaan af van de jonge producer David Gravell. In 2012 debuteerde deze jonge producer met zijn track Fire Away op de plaat Mainstage Vol.1 van het grote W&W. Sinds zijn doorbraak in 2014 is hij hard op weg om de wereld te veroveren met zijn unieke sound. Support van de grote namen zoals Armin van Buuren en W&W heeft hij in ieder geval al binnen.

Neverland
Langzaamaan begint Gravell zijn steeds beter weg te vinden in de trance scene en veranderen deze geheimzinnige ID’s in unieke trance platen vol passie en energie. Hier valt Neverland uiteraard ook onder. Een hele energieke plaat, zoals we eigenlijk al van Gravell gewend zijn. Een track die iedere tranceliefhebber toe moet voegen aan zijn/haar playlist. David Gravell is een naam die we in de gaten moeten houden. Neverland is in ieder geval veelbelovend. We want more, David Gravell!

Ondanks deze plaat van 2016 is, voegen wij hem toch toe aan onze playlist van 2017, zodat wij hem nog lekker vaak kunnen luisteren. Neverland krijgt van ons een duim omhoog, van jou ook?

Cijfer: 8.5

Naast deze review, hebben wij Gravell ook mogen interviewen over zijn nieuwe plaat. Benieuwd naar het verhaal achter Neverland en David zijn plannen voor het nieuwe jaar? Lees het interview hier !