Sensation
Details
Artiesten (a-z)
Voorverkoop
Vervoer
Meer infoen
- Bericht 1
- Bericht 2
De kaartverkoop start op zaterdag 29 maart om 10.00 uur ’s ochtends via Sensation.com. Wie via de site een travel package boekt kan echter nu al tickets reserveren in combinatie met een hotelovernachting.
Enjoy the ride of a lifetime
“We zijn dit jaar wederom aan de slag gegaan met de nieuwste techniek om een innovatief decor te ontwerpen met waanzinnige special effects. Het resultaat wordt het hoogste decor dat we ooit hebben ontwikkeld. Een enorme uitdaging, des te meer omdat we voor het eerst alle elementen van de show zo hebben gebouwd dat de hele show ook in de openlucht kan plaatsvinden, ”vertelt Duncan Stutterheim, mede-oprichter van ID&T.
‘Welcome to the Pleasuredome’ wordt een carrousel voor de zintuigen”, vervolgt Stutterheim. “De dj’s nemen het publiek mee in een verleidelijke reis door een gigantische speeltuin waar oneindig ontdekt kan worden. De combinatie van lichtshows, acrobatiek, danseressen, pyro-artiesten en het publiek gaan weer voor een epische nacht zorgen.” De line-up van Sensation wordt half maart bekend gemaakt.
10,000 HOURS maatschappelijk partner
Sensation ondersteunt stichting 10,000 HOURS. Wereldwijd inspireert 10,000 HOURS jonge mensen om hun tijd te doneren en daarmee iets goeds voor een ander te doen. Van het renoveren van speelplaatsen voor kinderen met een verstandelijke beperking, tot het planten van bloemen voor ouderen in verzorgingshuizen. De ondersteuning gebeurt op twee manieren. Wie een ticket voor de wereldpremière van Sensation aanschaft, doneert allereerst automatisch €0,50 aan 10,000 HOURS. Sensation verdubbelt vervolgens deze inzet. Daarnaast organiseren Sensation en 10,000 HOURS een vrijwilligersdag op 31 mei in de omgeving van de Amsterdam ArenA. Tijdens deze dag krijgen bezoekers de kans hun uren te doneren en iets terug te doen. Inschrijven hiervoor kan tot 24 maart via www.10000hours.nl.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal fenomeen dat 30 landen bezocht, en ruim 2 miljoen bezoekers heeft getrokken. Sensation maakt telkens haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt.
Een carrousel voor de zintuigen
Dit jaar overstijgt Sensation zijn grenzen door de bouw van het hoogste decor ooit met spectaculaire special effects die nooit eerder zijn vertoond. “De vernieuwde showelementen in combinatie met ’s werelds grootste dj’s zorgen voor een sensationele en verleidelijke reis, waarbij alle zintuigen van het publiek geprikkeld worden”, vertelt Duncan Stutterheim.
(inter)Nationale top dj’s
Martin Garrix maakt deze zomer zijn debuut op Sensation. Het grote talent brak op zeventienjarige leeftijd in 2013 door met het nummer ‘Animals’ en staat inmiddels stevig in de DJ Mag top 100. Ook voor het eerst op Sensation zijn de Australische zusjes NERVO, o.a. bekend van het nummer ‘You’re gonna Love again’ en de Belgische broers Dimitri Vegas & Like Mike van het nummer ‘Mammoth’. Publieksfavorieten van Sensation die achter de draaitafel zullen staan zijn Nederlandse grootheden Nicky Romero en Chuckie. “De combinatie van internationale grootheden en Nederlandse kopstukken maakt deze line-up wat mij betreft de sterkste van Sensation ooit”, sluit Stutterheim af.
10,000 HOURS nieuwe maatschappelijk partner
Sensation ondersteunt Stichting 10,000 HOURS als global partner. Vandaag maakt Duncan Stutterheim bekend dat hij ambassadeur is van 10,000 HOURS. Wereldwijd inspireert 10,000 HOURS jonge mensen om hun tijd te doneren en daarmee iets goeds voor een ander te doen. Van het renoveren van speelplaatsen voor kinderen met een verstandelijke beperking, tot het planten van bloemen voor ouderen in verzorgingshuizen. De ondersteuning gebeurt op twee manieren. Wie een ticket voor de wereldpremière van Sensation aanschaft, doneert allereerst automatisch €0,50 aan 10,000 HOURS. Sensation verdubbelt vervolgens deze inzet. Daarnaast organiseren Sensation en 10,000 HOURS een vrijwilligersdag op 31 mei in de omgeving van de Amsterdam ArenA. Tijdens deze dag krijgen bezoekers de kans hun uren te doneren en iets terug te doen.
Over Sensation
Wat in 2000 begon als eenmalige happening in de Amsterdam ArenA, is uitgegroeid tot een internationaal fenomeen dat 30 landen bezocht, en wereldwijd ruim 2 miljoen bezoekers trekt. Sensation maakt haar naam waar met thema's waarin het publiek betrokken wordt door middel van de witte dresscode. Het concept won awards voor 'best event of the year' in onder meer Nederland, Duitsland, Australië, Brazilië en Denemarken. Sensation gebruikt de positieve kracht van muziek en dans als een universele taal die miljoenen mensen met elkaar verbindt.
Foutje gezien? Let us know!
Nieuws ID&T
Maak kans op een Marshall Emberton draadloze speaker twv €126!
De kans om te winnen bij Guestzone is groot. Inmiddels hebben wij 139.442 vrijkaarten
verloot onder onze members.
Dat zijn er ruim 800 per maand. En dat al bijna 15 jaar lang!
Maak een gratis account aan zodat jij ook vrijkaarten, gastenlijstplekken, vip-tafels en bonnen/muntjes kunt winnen.
Je maakt bovendien direct kans op een draagbare Marshall Emberton waterdichte speaker twv €126!
De Emberton gebruikt True Stereophonic, een unieke vorm van multidirectioneel geluid van Marshall met een absolute 360 ° -geluidservaring waarbij elke plek een sweet spot is.
Met 20+ uur van speeltijd kan je urenlang genieten van het superieure geluid van Marshall. Met een gewicht van slechts 0,7 kg is deze lichtgewicht luidspreker sterk en veerkrachtig, met een extreem duurzaam en gebruiksvriendelijk ontwerp waardoor deze speaker geschikt is voor elke gelegenheid.
Al member?
Uiteraard maak jij dan ook kans. Log in en controleer of alle gegevens zijn ingevuld en up-to-date zijn.
Maak extra kans door een leuke/originele reactie te schrijven onder onze Facebookpost.